Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility arrow
Stadion Miejski Białystok
Stadion Miejski Białystok
  • EN
  • 16/02/2022

    Szukasz miejsca na targi? Sprawdź naszą ofertę

    subheader-image

    Targi to sposób na przedstawienie w jednym czasie szerokiej publiczności najnowszej oferty, innowacyjnych rozwiązań czy też osiągnięć. Skupiając olbrzymią liczbę specjalistów na jednej przestrzeni w prosty sposób, można wypromować jak nie innowacyjny produkt, technikę wytwarzania czy obróbki danego materiału. Gdzie zorganizować targi w Białymstoku?

    Powierzchnie targowe — sprawdź czym dysponujesz

    Nasze przestrzenie wystawiennicze cieszą się olbrzymią popularnością z jednego względu. Wyróżnia nas atrakcyjna lokalizacja, łatwy bezproblemowy dojazd z niemal każdego zakątka kraju, a także niezawodne zaplecze techniczne i bardzo duży parking. Klimatyzowane wnętrza, nowoczesny sprzęt audio-wideo oraz automatycznie sterowany system nagłośnienia pozwala na profesjonalne nagłośnienie imprezy. Do dyspozycji przedsiębiorców i inwestorów są dwie przestronne i wyposażone w każdym calu sale o powierzchni od 500 m2 do niemal 9000 m2. W ofercie mamy 3 komfortowe i klimatyzowane poziomy, obszerną promenadę na zewnątrz, przestronny garaż wewnątrz infrastruktury obiektu oraz parking o powierzchni ok. 25 000 m2.

    Powierzchnie wystawiennicze Białystok

    W Białymstoku w okolicy naszego Stadionu cały czas coś się dzieje, dlatego warto, szukając miejsca na targi pomyśleć o miejscu, które w najbliższym otoczeniu ma nie tylko 3 kondygnacje wewnątrz budynku, ale duży teren zielony, promenadę oraz parter a do tego kompleksową obsługę kateringową i bliskość centrum.

    Targi to niewątpliwie szansa dla każdego przedsiębiorcy na wymianę fajnych kontaktów handlowych. To idealny moment na zaproszenia bazy swoich potencjalnych klientów. Zawsze można organizować targi w Białymstoku w mniej nowoczesnym budynku, ale odbiór samej marki,  „sprawnie korzystającej z udogodnień nowoczesności” nie zawsze idzie w parze. W świeżości zaprezentować im swoje produkty w trybie roboczym. Gdy mają one charakter otwarty pokazać przedsiębiorstwo można zarówno klientom indywidualnym jak i partnerom korporacyjnym. Zapraszając klientów VIP na targi do nowoczesnego obiektu wystawienniczego można, liczyć na lepszy odbiór własnej oferty.