Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility arrow
Stadion Miejski Białystok
Stadion Miejski Białystok
  • EN
  • 25/08/2022

    Jakie powierzchnie reklamowe można kupić na stadionie?

    subheader-image

    Wydarzenia sportowe – zarówno te, odbywające się na największych stadionach świata, jak również te mające miejsce na stadionach lokalnych – od lat cieszą się ogromnym zainteresowaniem kibiców. Tysiące fanów piłki nożnej wspiera swoje drużyny aplauzem, ale również pieniędzmi, kupując bilety na mecze. Jednak kluby sportowe największe przychody uzyskują z wynajmu powierzchni reklamowych. Jakie stadionowe powierzchnie reklamowe są najlepszą inwestycją?

    Standardowe działania reklamowe

    Powierzchnie reklamowe, które znajdują się na stadionie, stanowią idealne miejsce promocyjne dla przedsiębiorców z różnych branż. Umieszczenie logotypu, grafiki lub hasła reklamowego na banerze lub bandzie reklamowej jest bardzo dobrym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności firmy oraz na pozyskanie nowych klientów. Banery – na życzenie klienta – mogą znaleźć się zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz stadionu. Przy wejściach na obiekt oraz w ciągach komunikacyjnych najpopularniejsza jest reklama na roll-up’ach, natomiast na samym stadionie, na tablicach reklamowych typu billboard. Ze względu na mnogość możliwości reklamowych, forma reklamy jest zawsze dopasowywana do indywidualnych potrzeb klientów.

    Nietypowe formy reklamy na stadionie

    Stadiony często stwarzają dogodne warunki do promocji – mają atrakcyjną architekturę, lokalizację i dodatkowo są dobrze skomunikowane z resztą miasta. Nic dziwnego, że coraz częściej wykorzystywane są przez klientów biznesowych. To idealne miejsce do zorganizowania różnego typu wydarzeń – coraz częściej na stadionach odbywają się różnorodne targi, ekspozycje, konferencje oraz szkolenia. Podczas eventów reklamodawcy mogą rozstawić się ze stoiskiem, zaistnieć na banerze lub pokazać się na tablicy reklamowej. Z uwagi na różnorodne możliwości finansowe, reklama może ukazać się na każdym nośniku lub tylko na wybranym, podczas wszystkich imprez lub na konkretnym evencie, a nawet tylko w określonym miesiącu. Wszystko zgodnie z życzeniem zleceniodawcy.