Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility arrow
Stadion Miejski Białystok
Stadion Miejski Białystok
  • EN
  • 06/04/2023

    Jak lokalizacja wpływa na powodzenie imprezy integracyjnej dla firm?

    subheader-image

    W zgranym zespole pracowników tkwi największa siła przedsiębiorstwa. Jeżeli grupa ludzi potrafi skutecznie się komunikować i lubi razem przebywać, ma dobrą motywację do osiągania wysokich wyników na polu zawodowym. Rolą pracodawcy jest zapewnienie członkom zespołu odpowiednich warunków do budowania relacji opartych na zaufaniu i empatii. Jednym z najlepszych sposób efektywnego team buildingu jest organizacja imprez integracyjnych.

    Gdzie odbywają się imprezy integracyjne?

    Impreza firmowa, której celem jest integracja pracowników, może zostać zorganizowana w siedzibie przedsiębiorstwa, w pobliskiej restauracji lub w formie wyjazdu wypoczynkowego. Każda z tych opcji ma swoje zalety, jednak opuszczenie biura zdecydowanie sprzyja odpoczynkowi i wychodzeniu poza relacje służbowe. Eventy firmowe warto organizować w miejscach atrakcyjnych turystycznie lub tematycznie związanych z zainteresowaniami pracowników. Wybierając obiekt na imprezę dla firmy, warto upewnić się, że sala pomieści wszystkich członków zespołu, a wokół budynku dostępne będą rekreacyjne tereny zielone. Istotną kwestią jest również dojazd – obiekt powinien być dobrze skomunikowany z resztą miasta i posiadać obszerny parking.

    Imprezy dla firm w Białymstoku

    Stadion Miejski to doskonała propozycja obiektu, w którym może odbyć się firmowy event. Sprawdzi się on nie tylko w przypadku ekipy zagorzałych fanów piłki nożnej. Stadion oferuje wyjątkowe przestrzenie, umożliwiające organizację imprezy o dowolnej tematyce, dysponuje też rozległą promenadą. Decydując się na wynajem sali na imprezę w Białymstoku, trzeba również zwrócić uwagę na możliwość skorzystania z cateringu. Stadion Miejski zapewnia kompleksowe usługi w zakresie eventów dla firm – dzięki nam wydarzenie na długo zapisze się w pamięci pracowników.