Teraz już „Chorten Arena”. Grupa Chorten sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego w Białymstoku.
Grupa Chorten została sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego w Białymstoku. Stadion Miejski oraz Grupa Chorten oficjalnie podpisały umowę na okres 5 lat, a wartość całego kontraktu to kwota 4 055 000,00 złotych netto. Umowa obowiązuje do 17 września 2029 roku. Przez ten czas Stadion Miejski w Białymstoku nosić będzie oficjalnie nową nazwę „CHORTEN ARENA”.
Stadion przekazuje Sponsorowi wiele korzyści, w tym m.in. prawo do użycia znaku towarowego sponsora tytularnego w nazwie stadionu, która zostanie wyeksponowana na elewacji budynku stadionu. Również w oficjalnych kanałach informacyjnych, mediach społecznościowych oraz wszelkich materiałach promocyjnych nastąpią zmiany w nazwie stadionu.
Sponsor m.in ma prawo wykorzystywać nazwę stadionu, a także swój status sponsora tytularnego do realizacji własnych celów marketingowych, w tym również działań reklamowych w ramach przyznanego pakietu praw oraz brandingu stadionu,
w szczególności: oznakowania na zewnątrz i wewnątrz stadionu, czy na materiałach drukowanych. Dochodzą do tego również prawa: medialne, marketingowe
i wizerunkowe. Zaznaczyć trzeba, że sponsor tytularny zyska nie tylko prawo
do nazwy stadionu, ale ma także możliwość organizowania własnych wydarzeń
na obiekcie. W ramach otrzymanego pakietu świadczeń ma także prawo
do korzystania z lóż SKYBOX, podczas trwania całej umowy.
Podpisanie umowy ze sponsorem tytularnym to wielkie wydarzenie,
tym bardziej, że stadion w Białymstoku w tym roku obchodzi 10. rocznicę swojego funkcjonowania.
– „Cieszę się, że w 10. rocznicę funkcjonowania Stadionu Miejskiego udało
się pozyskać sponsora tytularnego. Tym bardziej, że Grupa Chorten to firma z naszego regionu, która dzięki swojej konsekwentnej działalności biznesowej weszła na rynek ogólnopolski. Jest to solidna marka, która stawia na rozwój. My również jako spółka publiczna realizująca zadania własne gminy Białystok w zakresie sportu
i kultury stawiamy na rozwój. Dzięki zawartej umowie sponsorskiej będziemy mogli jeszcze bardziej udostępniać naszą infrastrukturę, organizować więcej wydarzeń sportowo-kulturalnych, podejmować więcej działań promocyjnych, a także częściowo odciążyć budżet Miasta Białegostoku z finansowania stadionu. Liczymy na owocną
i udaną współpracę na rzecz popularyzacji sportu i kultury w naszym regionie. To jest dla nas dobry czas…” – powiedział dr Cezary Jan Mielko – Prezes Zarządu Stadion Miejski Sp z o.o.
„Grupa Chorten” powstała w 2009 roku jako inicjatywa 20 sklepów
w województwie podlaskim, dziś działa w niej 2700 placówek na terenie całego kraju. Jest to firma silnie związana z regionem. Stadion Miejski i Grupa Chorten od wielu lat utrzymują relacje biznesowe. Grupa Chorten organizowała na stadionie duże eventy takie jak: targi spożywcze oraz mecze charytatywne Fundacji Grupy Chorten „Nie bądź obojętny”.
– „Jesteśmy dumni z tego, jak Stadion Miejski wygląda dziś i bardzo cieszymy się na współpracę. Stadiony od zawsze były miejscem dobrej energii, a sport bardzo inspiruje nasze działania. Grupa Chorten od wielu lat zresztą współpracuje ze Stadionem Miejskim. To tu zorganizowaliśmy trzy edycje naszych targów spożywczych dla blisko 2000 odwiedzających. Na terenie stadionu postawiliśmy spektakularną halę na nasz jubileusz 10-lecia dla blisko tysiąca gości. Od lat jesteśmy najemcą skyboxów, gdzie wspólnie z kontrahentami kibicujemy Jagiellonii Białystok. W tym roku zostaliśmy sponsorem głównym Mistrzów Polski, ponieważ Grupa Chorten mocno stawia na budowanie marki, także poprzez sport” – podkreśla Krzysztof Pakuła, Prezes Zarządu „Grupy Chorten.”
– „Nazwa Chorten Arena to dla nas kolejny krok w podnoszeniu rozpoznawalności marki polskich sklepów Chorten. Liczymy, że w ciągu 5 lat nazwa Chorten Arena stanie się rozpoznawalna nie tylko w Białymstoku, ale i w całym kraju, a dla nas to duże zobowiązanie, by godnie ją reprezentować.”
Podsumowując umowa pomiędzy Stadionem Miejskim a Grupą Chorten to wiele korzyści i form współpracy dla obu stron, w tym także różnych form inicjatyw
i współpracy, które będą miały miejsce podczas trwania całej umowy.
O Grupie Chorten:
Grupa Chorten powstała w 2009 roku z inicjatywy właścicieli sklepów na Podlasiu, dziś to ponad 2700 placówek handlowych w całej Polsce. Chorten tworząc efekt skali daje polskim kupcom dobre warunki u producentów oraz innowacyjne rozwiązania, dzięki czemu mogą konkurować z innymi sieciami.
Strona www: https://www.chorten.com.pl/
Kontakt z mediami: monika.koszkoszewska@chorten.com.pl
O Stadionie Miejskim w Białymstoku:
Stadion Miejski Sp. z o.o. jest spółką celową, powołaną w dniu 18 lutego 2013 roku przez Miasto Białystok. Stadion Miejski w Białymstoku jest obiektem, który jednorazowo pomieści ponad 22-tysiące osób. Położony w ciekawej okolicy, jeden
z najbardziej charakterystycznych i niepowtarzalnych obiektów województwa podlaskiego. Na obiekcie swoje mecze piłkarskie rozgrywa aktualny Mistrz Polski Jagiellonia Białystok. Wielofunkcyjność obiektu pozwala, że w jego różnych przestrzeniach odbywają się wydarzenia od niewielkich kilkuosobowych spotkań, przez konferencję, szkolenia, targi, festiwale czy także wydarzenia artystyczne, w tym również koncerty średniego i dużego formatu. Na stadionie trenują i rozgrywają swoje zawody takie dyscypliny jak: piłka nożna, futbol amerykański, rugby, gimnastyka artystyczna, czy rolkarstwo. Stadion posiada wydzieloną przestrzeń dla osób niepełnosprawnych oraz dysponuje dużym parkingiem, zapleczem konferencyjnym
i gastronomicznym.
Strona www: https://www.stadion.bialystok.pl/
Kontakt z mediami: media@stadion.bialystok.pl